Att skriva seriöst.

Det har varit väldigt svårt för mig att driva en blogg med bra innehåll, med lagom mycket och välskriven text och fina bilder. Har försökt ett antal gånger men har på något vänster alltid misslyckats. Har i alla fall bestämt mig nu. Nu ska jag ta tag i detta och det ska bli bra, Inget jag inte är nöjd med ska läggas ut på denna blogg.

 

Jag heter Felicia förresten, och jag är en sexton år gammal göteborgare boendes i lilla staden Karlshamn. Jag är inte särskilt bra på att skriva men det är något jag älskar så ni får ha överseende med det.


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2012-10-04 @ 20:20:40
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan..

Felicia, 18år
I den här bloggen kommer ni få läsa om mig, en förvirrad tonåring vars enda mål är att ta sig igenom året och klara gymnasiet.

Kategorier
vardag, fotografi, mat&bakverk, kläder

Arkiv
2013
januari, februari, mars, april, maj, juni, juli, augusti, september, oktober, november, december

2012
oktober, november, december Follow on Bloglovin