Paris

Bilder från tumblr

Ännu en sak jag helt har glömt bort att berätta är att jag ska till Paris! För snart tre veckor sedan så bokade jag och ett gäng fina tjejer vår lilla resa. Det känns helt galet eftersom att det hela faktiskt började som ett skämt och nu ska vi faktiskt till Paris över påsken. Så om exakt tretton veckor och en dag kommer jag befinna mig i vackra Paris med mina underbara vänner!

alla fattar utom du

 
Har legat och läst hela morgonen/förmiddagen och har inga direkta planer på att sluta med det faktiskt. Tog bara en liten paus för att blogga lite. På tal om ingenting så är det förvånandsvärt fint väder ute så jag funderar faktiskt på om jag ska ta med mig min lilla kamera ut en runda kanske.
 

Lycka

Hade helt glömt att visa er min fina julklapp som jag fick av min kära mor. En himla fin burk med mumin på som innehöll inget mindre än pengar och en biljett till Håkan Hellström i Göteborg! Är så lycklig, den 8 juni ska alltså jag och mina vänner upp till mitt saknade Göteborg och se underbara Håkan i Slottsskogen.

Växjö

Det blev tyvärr igen bloggning igår, spenderade hela dagen med att springa runt i butiker i Växjö och när jag väl kom hem så orkade jag verkligen inte röra ett finger. Hur som helst så fick jag med mig träningskläderna på bilden och även en fin tröja från monki men den gjorde sig inte bra på bild. Näst på schemat står städning av rum och lite senare blir det troligtvis tacomiddag med några av mina fina vänner.

Hej på er

 
Är tillbaka, i alla fall över lovet. Har fått en massa fina julklappar (bla tröjan på bilden) men de kan jag visa senare. Nu står mys med maja på schemat, vi hörs imorgon.
 

snö

 

Cupcakes


 
I fredags så vankades det överaskningsfirande för fina Lovisa. Jag Ellen och Tilda spenderade timmarna innan själva firandet med att baka cupcakes till födelsedagsbarnet. De blev hyfsat bra med tanke på att vi hade varken elvisp eller lock till spritspåsen. Bilderna från själva firandet får ni i kväl eller imorgon.

Till startsidan..

Felicia, 18år
I den här bloggen kommer ni få läsa om mig, en förvirrad tonåring vars enda mål är att ta sig igenom året och klara gymnasiet.

Kategorier
vardag, fotografi, mat&bakverk, kläder

Arkiv
2013
januari, februari, mars, april, maj, juni, juli, augusti, september, oktober, november, december

2012
oktober, november, december Follow on Bloglovin