Ni hittar mig även på

Instagram: vardagsglitter
 


Tumblr: bambi55.tumblr.com

drunknar

Är som ni kanske märker väldigt frånvarande här på bloggen. Finner liksom aldrig tiden till att ta bilder.
Tänkte kompensera detta med att dela en liten spellista som jag och min syster har knåpat ihop, ( notera det flashiga namnet ) den kommer ni till om ni klickar på bilden. Den innehåller allt från Håkan Hellström till Maskinen till Noah And The Whale. Nu får ni ha det så bra medan jag drunknar i läxor och skolarbeten, återkommer när jag finner tiden. 

frånvaro

 
Ber om ursäkt för min kassa närvaro har på bloggen men tyvärr så måste skolan komma i förhand. Har under min frånvaro här på bloggen tyvärr inte haft min kamera i närheten och det har därför inte blivit några bilder tagna.
Får ta igen det under nästa vecka. Nu sitter jag och väntar på min kära syster och ska snart laga lite mat.
 

.

Visste du att jag..
 
.. har flyttat 13 gånger
.. är extremt konflikträdd
.. skulle göra så himla mycket för att få flytta tillbaks till Göteborg
.. är jätte flyg rädd
.. bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker
.. älskar att resa och har som mål att ha besökt alla världsdelar innan jag är 20år
.. är väldigt rädd om mina pengar (snål)
.. älskar tända ljus
.. är väldens datanörd

Instagram vecka 44

Om vill följa mig på instagram så hittar ni mig där under namnet felicianokrach

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Göteborg by night.
 
Kom precis hem till lilla Karlshamn, det blev tyvärr en kortare göteborgs resa än väntat men jag har haft det trevligt ändå. Har varit ute på långa promenader, ätit himmelskt god mat och sett den nya bond filmen på bio. 

Fredag den andra november

Är på ett så himla bra humör, alla bitar i mitt lilla vardags pussel faller på plats. Oktober är slut och jag har börjat smida planer för nästa år, då ska jag ha det så himla himla bra.

Jag ska kommer troligtvis inte vara så aktiv på bloggen nu i helgen då jag ska åka upp till Göteborg. Tar i alla fall kameran med mig så förhoppningsvis så blir några bilder tagna.

Till startsidan..

Felicia, 18år
I den här bloggen kommer ni få läsa om mig, en förvirrad tonåring vars enda mål är att ta sig igenom året och klara gymnasiet.

Kategorier
vardag, fotografi, mat&bakverk, kläder

Arkiv
2013
januari, februari, mars, april, maj, juni, juli, augusti, september, oktober, november, december

2012
oktober, november, december Follow on Bloglovin